Afhaal en Levering

Bij het huren van een attractie is het altijd belangrijk dat u vooraf controleert of er voldoende ruimte beschikbaar is voor de gehuurde attractie. Houd in verband met veiligheidsoverwegingen rekening met 1 meter vrije ruimte rondom de attractie. 


Ook is het ten alle tijden belangrijk dat wij de artikelen weer schoon terug krijgen en zonder schade. Is dit niet het geval, dan rekenen wij extra schoonmaak en/of reparatie kosten.


Indien u een artikel huurt bij Vcompany, heeft u keuze uit verschillende afhaal- en leveringsopties. Een overzicht van de verschillende opties met de specifieke details zijn hiernavolgend weergegeven.


Attractie huren op basis van Afhalen:

Wanneer u een artikel huurt en zelf afhaalt bij een van de vestigingen van Vcompany, krijgt u 10% afhaalkorting die automatisch zal worden verrekend in de prijs.

Indien u het kussen zelf ophaalt, geeft u deze keuze aan wanneer de producten in het winkelwagentje geplaatst zijn. Voorkeur qua op- en afhaaltijden kunt u hier ook aangegeven en deze zullen in samenspraak met de planner vast worden gezet.

U kunt het kussen dan op de afgesproken tijd afhalen.

Let op ! U huurt het kussen per dag (dus niet per 24 uur).  


Het kussen brengt u retour op de afgesproken dag. Bent u verlaat dan betaalt u 1 dag extra huur en u zorgt zelf voor het juiste transport. 


U huurt een attractie op basis van bezorgen:

Wanneer u de artikelen in het winkelwagentje heeft geplaatst kunt u er ook voor kiezen dat Vcompany medewerkers de artikelen komen bezorgen en afhalen. Let hierbij op dat leveringslocatie alleen binnen 20 meter van de gewenste locatie moet zijn. Mocht dit door eventuele onverharde ondergrond (denk aan gras en grint) niet mogelijk zijn laat ons dit dan weten, wij zorgen dan in overleg met u voor een eventuele oplossing.


Wij leveren het liefst op de begane grond. Mocht dit niet mogelijk zijn dan dient er, voor attracties van boven de 20 kilo, een lift aanwezig te zijn.


De kosten voor dit transport worden automatisch berekend met behulp van het aangegeven adres wat u aan heeft gegeven. 


U huurt een attractie inclusief begeleiding:

Indien u bij ons een attractie boekt inclusief begeleiding dient u duidelijk bij ons aan te geven bij welke attractie u de begeleiding wenst. De geleverde begeleiding is dan ook enkel en alleen voor deze attractie aanspreekbaar bij hulp en/of calamiteiten. Indien u er voor kiest zelf de begeleiding te verzorgen van de attractie, betekent dit ook dat u zelf verantwoordelijk bent bij eventuele ongelukken en/of calamiteiten. Mocht onze begeleider constateren dat de door u zelf geleverde begeleiding niet voldoet aan onze eisen, dan zijn wij gemachtigd om de gehuurde attractie stop te zetten en/of neer te halen. De kosten hiervoor zijn geheel voor eigen rekening.


Let op: Indien u begeleiding bijboekt worden de reiskosten  2 maal gerekend i.p.v. 4 maal.

(Over transport en verzorging kan geen korting worden gegeven)

 

U wilt dat wij de attractie voor u opbouwen:

Er dient altijd iemand aanwezig te zijn bij levering en ophalen van de attractie. Bij hulp bij op- en afbouw dienen één of meerdere personen te helpen bij de op- en afbouw. Indien er geen of onvoldoende hulp aanwezig is waardoor de attractie niet opgebouwd of opgehaald kan worden zullen we extra kosten in rekening brengen. De kosten voor het op- en afbouwen van de artikelen verschillen per product en deze zijn overzichtelijk weergegeven wanneer u de desbetreffende artikelen in het winkelmandje heeft geplaatst. 


U huurt de attractie en bouwt zelf op:

Indien u enkel kiest voor leveren en niet voor op- en afbouw, dient u de materialen weer zoals geleverd aan te leveren en op de afgesproken datum direct aan te kunnen bieden voor transport.

Op onze website staat per attractie vermeld met hoeveel personen u minimaal de attractie op dient te bouwen en een indicatie hoelang u hier mee bezig bent.Tevens bent u er zelf verantwoordelijk voor de verankering van de attractie. 


Retourbeleid:

-    Schade; indien er tijdens de huur schade ontstaat dan verhalen wij de kosten op de huurder. 

     

     Niet compleet terug: u levert de gehuurde attractie compleet terug, u kunt de spullen alsnog aan ons  retourneren binnen de afgesproken tijd. Gebeurt dit niet zullen de gemaakte kosten hiervoor in rekening  worden gebracht.

-    

     Te laat retour: brengt u de gehuurde artikelen niet op de afgesproken tijd retour, dan brengen wij hier een  extra dag huur in rekening. Het retourneren gaat geheel in overleg met de planner. Indien u afspreekt het kussen bijvoorbeeld een   dag later terug te brengen zijn hier geen extra kosten aan verbonden.

-    

     Niet schoon: wij verwachten dat u de gehuurde artikelen schoon aan ons retourneert, is dit niet het geval  zullen wij u hiervoor extra schoonmaakkosten voor in rekening brengen.

-     

     Aanwezigheid bij ophalen attractie: u dient aanwezig te zijn bij het ophalen van de attractie. Bent u niet aanwezig en mocht het kussen hierdoor niet kunnen worden opgehaald (bv door geen toegang locatie), rekenen we hiervoor de gemaakte transportkosten en eventuele wachttijd.

 

Wat leveren we mee bij een attractie:

Bij elke attractie staat op onze website duidelijk vermeld wat er zal worden meegeleverd. 


Veiligheid:

Onze kussens worden jaarlijks gecontroleerd en opnieuw gecertificeerd. Het aantal kinderen dat op een kussen past, is afhankelijk van lengte en leeftijd. Op onze site hanteren wij volgens de veiligheidsregels, een maximaal aantal kinderen per kussen. Dit wil echter niet zeggen dat er niet meer kinderen op het kussen zullen passen.


Annulering:

Zodra u de offerte bevestigd heeft en de orderbevestiging van ons heeft ontvangen, dan staat uw attractie definitief voor u geboekt. Bij annulering tot 3 weken voor de huurdatum betaald u 50% annuleringskosten. Bij annulering binnen 3 weken voor de huurdatum,  betaalt u 100% annuleringskosten. U kunt er eventueel ook voor kiezen de huurdatum kosteloos te verplaatsen naar een andere datum.

Let op! Dit is in overleg en afhankelijk van beschikbaarheid. 


Regels slecht weer:

Indien zich weersomstandigheden voordoen, waarin het gebruik van het verhuurde voor de gebruikers en eventuele begeleiders of verzorgers, niet naar behoren mogelijk is, heeft de huurder geen recht op schadevergoeding en kan Vcompany nimmer aansprakelijk worden gesteld voor door de huurder eventueel geleden schade. De betalingsverplichting van huurder blijft ongewijzigd, ongeacht de weersomstandigheden gedurende de huurperiode.


Betalingsvoorwaarden:

U dient de betaling uiterlijk één week voor de huurdatum te voldoen. Dit kan d.m.v. IDEAL, contant bij levering of per factuur.  


Openingstijden:

Wij zijn ma t/m zondag geopend tussen 8.00 en 17.00 uur en zijn te bereiken via 088-3985000. 

Bij nood kunt u na werktijd terecht op het volgende nummer; 06-22144374

LET OP DIT IS ENKEL IN GEVAL VAN NOOD.